Te

Häromdagen mysade jag till det ordentligt. Jag passade på att gå på bio, medan alla andra gör vettigare saker, och har nu sett Wall-E. Underbart, söt film!
Därefter begav jag mig ut på stan, för att shoppa te-saker. Med andra ord: en tekopp, lila sådan med rosor på. Roibos-te med rabarber&grädde smak, ett te med äpple&kanel, och en liten teklämma... Så nu avnjuter jag mitt te på kungligt vis ^_^

Igår gjorde jag ett besök hos Jennifer, som nyss flyttat ihop med sin Rasmus. Vi delade bilder och historier över varsin kopp te, och vad kan vara bättre i höstmörkret?

Ikväll kommer jag ha Alexandra på besök. Vi skall se på film, film, film, för mitt rum består mest av det :P
Sen skall jag visa foton och annat från sommaren, också ^_^



I skrivande stund håller jag på och mäter och fixar med ytterligare tavlor. Får se vad det blir av dem... om Trixarna vill ta emot fler, eller om jag säljer dessa, eller skänker bort... det återstår att se.

Reaktioner
Postat av: vera

hallådär, kul att du skaffat blogg, perfekt nu när jag åker bort så jag kan läsa om vad du har för dig! hörs snart, för vi måste ses igen innan jag åker puss

2008-09-20 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0