Lite bilder

För att sammanfatta lite av det som hänt de senaste månaderna ^^ Laddar inte upp bilder så aktivt här... Därför får dessa exempel gottgöra för det :P


Julen kom och gick, med vår söta tomte under granen

Sexiga brännsår från McD

De här sötnosarna firade jag nyår med! Marielle och Christels två katter

Påväg mot nya äventyr, fest och utställning i Västerås!

Två timmar innan festen blev jag ombedd att göra en väggmålning!

Nyhängt :)

De sötaste gossarna på hela festen! Från vänster: Herr Fiffel, som hjälpte mig hänga tavlorna. Mr Huggles, min nalle som varit med sen mitt dop. Martin, nyktraste och sötaste Trixaren :)

Det blev kunglig avtäckning efter festen satt igång! ^^

Den fin-fina födelsedagstårtan som Erik bakade... Han sa till mig senare på kvällen att "Fan vad fint" syftade på mina tavlor :)

Mer badtunna åt folket! Nakenbad också för somliga :D

En så otroligt charmig bild... Det är min pappis som sköter kameran, han är en pappa-razzi som Klinga sa :P

Buh-bye McDonald's!

Haha, detta är tårtan som jag, Helena, Stefanie och Eme-Lie Miona gjorde till Amandas 20-årsfest :D Banan-masken i mitten är fostret Amanda för 20 år sen :P

Efter Amandas fest tog jag pendeln till Centralstationen. De sista bussarna hade gått, och jag brydde mig inte om att åka spårvagn. Det snöade så härligt att jag beslöt mig för att promenera hem. Jag skrattade högt under vandringen, det var så mysigt ^^

Sår från McDonald's, bara ett sexigt ärr kvar nu :P

Reaktioner
Postat av: vera

din lilla stackare !! ( då syftar jag på tequilan..) ren sprit är farligt ! det bara slår till

annars verkar du ha haft en fin början på året :) sköna bilder du har

kramar

2009-02-15 @ 14:49:17
Postat av: Steff

Oh yeah!! Vår tårta är helt otroligt totalt fantastisk!!! Trixarnas var också fin, men den kan absolut inte mäta sig med vår!

2009-02-19 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0