Stockholm, m.m.

Jag tänkte ladda upp "lite" fler bilder, särskilt från Sthlms-resan som jag gjorde nyligen ^^
Sista helgen i januari skulle jag, Jennifer och Marielle ha åkt till Gotland för "Gycklarnas Vinterfest", en medeltidstillställning. Men den ställdes in, p.g.a bristande intresse, men det hade vi räknat med. Vår back up-plan var att sticka till Stockholm istället, och besöka Sjätte Tunnan, en medeltidskrog som ligger i Gamla Stan :)

Jag är så fräck att jag snor bilder från Marielle och Jennifer, eftersom jag inte hade nån vettig kamera :P Så credit till dem ^^


Oh my gosh, I feel tall!

Megamysigt på café i Gamla Stan ^^

Vi träffade en av de fantastiska systrarna Sevelin, och dennes lilla hund Harry! ^^

Pose for the camera! I bakgrunden synes Erik och Johan, som överaskade oss med att dyka upp på Sjätte Tunnan när de sagt att de inte skulle göra det :)

Ooooh.... Klinga försöker få Marielle att prata :P

Såhär kul kan man ha det!

Jag och den fin-fina Martin

Johan, med dreads som bör virkas

Klinga kidnappade en kamera och tog en hel serie pose-bilder

Martin ska tydligen ha praoat som hundvalp... syns det?

Dags att ta farväl

Följande dag sitter en frukost på 7-Eleven fint

Vi tog en hemmakväll på lördagen, och la oss framför TV:n i allrummet på vårt vandrarhem

Vi besökte Naturhistoriska på söndagen. Där gjorde jag den skrämmande upptäckten att pingviner var längre än mig förr

Så vår sista kväll gjorde vi ett återbesök på Sjätte Tunnan, där det sägs spöka...

I like this picture...

Herr Fiffel avnjöt lite hårpill. Säg bara till, så står du på tur!

One last pose before we head home!

De... öh... charmerande (*host, harkel*) skottarna som bodde på samma vandrarhem. De ville desperat ha oss i säng

På tåget hem... puss min älskade vän!

Reaktioner
Postat av: Steff

PINGVIIIIIN!!! <3 Vilken sötnos, haha. Du och pingvinen kan ha kapplöpning genom den där mikroskopiska tunneln! Feewna bilder, förresten!

2009-03-04 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0