Hmmm...

Jag är en sån som råkar vara beroende av Aftonbladet. Jag tycker det är en avskyvärd tidning/hemsida (jag har aldrig nånsin köpt tidningen) med absurt många stav- och faktafel samt avskyvärd blandning av hemska världsnyheter och tveksamma nöjessidor. Lik förbannat läser jag där, främst för att de har en mycket snabb uppdatering, och om något händer i världen är de kvicka på att berätta om det.

Det slog mig vad de borde göra, för att man inte ska fnysa över upplägget med: 50 barn döda i dagisexplosion - Så blir du brun snabbt och säkert i sommar - Vikthysterin når nya höjder - Gå ner 3 kg i helgen
Kan de inte lägga allt under olika rubriker? T.ex
  • Väsentliga nyheter
  • Katastrofer i världen
  • Veckans snyfthistorier
  • Veckans må bra-historier
  • Kropp och själ
  • Allmänt dravel
  • Lögner om kändisar
  • Sanningar om kändisar
  • Övrigt

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0