Kära läsare

Jag vill bara säga att jag är glad att ni finns ^^  Att det finns någon som överhuvudtaget läser, ananrs skulle jag mig inte känna mig så motiverad att skriva "for all to see" :P  Och de gånger ni lämnar en kommentar blir jag extra glad, jag vet fler som läser än som kommenterar, det får jag höra ibland av vänner att de läser bloggen regelbundet vilket jag aldrig kunnat ana eftersom man läser helt anonymt ;D



Klockan är runt 06:00 nu, okristligt tidigt, om man nu inte är mjölkbonde eller nå't. Jag är iaf uppe för att jag ska till Stockholm idag! :) Systrarna Sevelin bjuder till fest, av anledning att Amanda precis fyllt år. Så jag åker upp ett par dagar för att träffa trevligt folk och mysa i Stockholm. Särskilt i Gamla Stan... och i Solna, eftersom att där bor Sevelinarna och jag ska bo hos dem ^^

Reaktioner
Postat av: Jennifer

Okristligt tidigt.. JA!! Även om man är bonde eller Stena-anställd (där man också måste vara uppe denna hemska timma..

2009-07-26 @ 17:03:08
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0