Pre-Medeltidsveckan: Sthlm

Lite bilder för att sammanfatta tiden innan Medeltidsveckan, först Stockholmsresan!


Anlände till Stockholm, för att festa och bo hos de fina systrarna Sevelin och deras mor ^^

Festen ägde rum på.. eh... I'll get back to you on that XP

Jätteköttbit! Turligt nog slapp jag äta hela själv :P Mums på allt!

Sen en sväng till Tunnan, på fredag o lördag. Skäggiga män! <3

Tror vattenmelonen åts på lördagen, men är inte säker. Gott var det iaf, kändes dock inte helt medeltida ;D

Den fina Amanda, som här ser lite rädd ut X)

Jag tog en promenix med de här två snyggingarna ^^

Jag är kär i den här jycken! Matildas Harry ^^

Amandas hamster Alexander Rybak

Filmtittande ^^

Och det tråkiga slutet, på kvällen och för den här lilla dunbollen. Se tidigare inlägg :(

Bortsett från den stackars fågelungen var det en toppenhelg! Älskar att få åka bort lite och träffa fint folk på annan ort ^^

Reaktioner
Postat av: Milda

oj vilken fin bild du hade på Harry! den måste jag sno! =) kom gärna tillbaka snart och hälsa på!

kramar <3

2009-11-23 @ 11:35:20
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var mysigt när du var här, fast kanske inte fullt så mysigt med fågelungen :( Men sånt händer ibland!



Fina bilder du tagit!

2009-11-24 @ 11:29:58
URL: http://mandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0