Sound of Muuusiiiic

Tillägnat min älskade mor. För att hon är fin och underbar, för att hon älskar Buddy Hollys röst... och min :)
http://www.zshare.net/audio/71463669b6125622/

Håller på att spela in en massa sånger (som länken) till föräldrarna, för annars får jag inte sticka iväg till andra sidan jorden :P  Så jag lämnar de musik, kanske lägger upp mer här om ni också skulle börja sakna min röst XD

Idag var jag på ett sista scoutmöte innan jag far, och sa hejdå till mina små scouter. De var inte så många där, och när mötet väl var slut sprang de som vanligt till dörren och försvann utan ett riktigt farväl. Men så är det alltid, bara det att den här gången ses vi inte igen förrän till hösten X)




Piglet är ett busfrö, man vet aldrig var man har honom

Reaktioner
Postat av: Kottemamman

Tack älskling för att du tagit dig tid att spela in en massa sånger så att pappa och jag kan njuta av din vackra sångröst även när du är "a million miles away". Gud, vad tomt det ska kännas när du har rest iväg! Det är skönt att vi lever i en tid då vi ändå kan hålla kontakt via Skype och kan läsa din blogg och se dina bilder. Nej, nu måste jag skynda mig hem och krama och pussa dig medan jag har chansen.

2010-01-24 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0