29:e

Idag bär det av till en folkmusikfestival. Vi ska vara där i tre dagar, I think, och tälta ^^
Vilket innebär att jag inte tar med mig datorn, och därför inte bloggar. Det innebär dock också att jag kommer ha mer att skriva om när jag kommer tillbaka, och mer bilder att visa! Det innebär också att jag inte vet vad som kommer härnäst... Om jag ska stanna länge hos Louise, eller försöka komma till en Wwoof-gård så snabbt som möjligt. Återstår att se, har inte pratat med Louise om det alls :P

Ska ta och ladda mina mobilbatterier nu, ifall jag inte får chans att ladda under festivaltiden. Ha det bra sålänge, kära läsare ^^

Kommentarer
Postat av: Kottemamman

Hej lilla hjärtat! Hoppas att det blir trevligt på festivalen. Ska bli kul att få se lite foton senare. Ha det så bra tills vi hörs nästa gång. Puss och kram,

mamma

2010-01-28 @ 22:39:41
Postat av: Kusin Elin

Härligt att läsa att du har kommit fram o att du redan är på festival! Ha det så gött och njut av allt! Kramar från ett jättesnöig Eskilstunabo

2010-01-31 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0