It's the final countdown!

Ack ack ack... ack och ve! Snart är jag hemma, och oj vad det ska bli kul! Men snart ska jag lämna detta land, och åååååh sådan ångest jag får! Bara vid tanken!! Så snabbt man finner sig till rätta på en ny plats..

Nåja, ska skriva mer om det snart...

Jag ska se till att smälla upp lite bilder från sista tiden, innan resan är över. Vad har jag gjort nu sen Wellington?


  • Jag stannade tre nätter i Turangi, som sagt
  • Åkte till Rotorua. Där har jag klappat en lejonunge, tittat på varma källor, gått på museum, white water rafting, besökt Hobbiton, m.m.
  • Nu har jag återvänt till Auckland, spenderar sista veckan här... Sista veckan... Buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0