Sir Ian / Gandalf

Sir Ian McKellen får ett eget inlägg med sina bilder!

Buketten jag köpte, och kortet jag målade... Skrev "You are a light in the dark" i kortet, plus annat där jag tackade honom för att allt han gjort, och allt han gör (särskilt inom HBT-rörelsen)

Jag ser inte ut som nån munergök, men jag är glad! Var väl nervös eller nåt :P Ian var en fena på att klistra på ett stort flin när kameran kom fram :P

Den fantastiska signaturen! Jag räckte fram kartboken som John Howe illustrerat, och signerade åt mig förra gången i Wellington. Ian blev hemskt fascinerad, han hade inte sett den tidigare, och undrade om jag verkligen ville at han skulle skriva i den också. Självklart! Och så fick jag detta ^^



Nu är jag i Rotorua. Har gjort en del här, ska uppdatera med mer - kanske ikväll efter dagens äventyr.

Kommentarer
Postat av: Fröken Tvättbjörn

Det kan vara så att jag är lite på avissidan just nu!

2010-07-09 @ 22:30:09
URL: http://frokentvattbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0